Verificare colet

În cazul livrărilor prin curier Baset.ro (valabil doar in Ploiesti), cât și prin curierat rapid este recomandat ca după recepționarea comenzii, produsul (produsele) să fie verificate pentru a nu prezenta defecțiuni fizice cauzate de transport.

Aceasta facilitate iti ofera doar posibilitatea de a verifica daca coletul se prezinta in stare perfecta (este sigilat, nu prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic), NU si posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.

Daca in urma verificarii, constatati ca unul sau mai multe colete comandate nu se afla în stare perfecta de livrare şi prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, puteti refuza comanda. Procedura de refuzare a comenzii are loc prin completarea unui Proces verbal de constatare, de catre curier impreuna cu clientul. Procesul verbal de constatare se poate intocmi doar in prezenta curierului in momentul livrarii, ulterior dupa ce curierul a plecat de la destinatie Procesul verbal nu mai poate fi completat.  

De asemenea, se recomanda verificarea produsului din punct de vedere al specificatiilor si accesoriilor cu care este livrat - in cazul unor lipsuri sau neconcordante se va proceda conform datelor mai jos mentionate. Este recomandat ca verificarea să fie făcută cât mai repede după recepționarea comenzii, iar sesizarea făcută in maximum 24 de ore la adresa de e-mail : office@basetrading.ro. Sesizarea trebuie să conțină informații despre comandă, despre starea produsului și de preferat câteva poze cu produsul / ambalajul cu probleme. 


Sesizăriile făcute mai târziu de 24 de ore din momentul recepționării comenzii nu vor fi luate în considerare. *